هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شاطر
    avatar
    شيرى

    عضو برونزى


     عضو برونزى

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 186
    تاريخ التسجيل : 30/05/2009

    هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شيرى في الأحد 31 مايو 2009 - 13:24

    هل هناك صداقة تستاهل التضحية ام لا
    هل هناك صداقة تدفع صاحبها الى التخلى عن صاحبه فى محنتها ام لا
    هل هناك صداقة تنشر العداوة بين صاحبهما ام لا
    هلهناك صداقة يجب ان نحافظ عليها وان نتمسك بيها ام لا
    هل هناك صداقة اساسا ام لا
    هل هناك حب بين اصدقاء ام لا
    هل هناك وراء الصداقة نوعمن المصالح ام لا
    هل الصداقة فى احيان بتقلب غدر او نوع من الغيرة او الخيانة ام لا
    كل دى اسألة محدش يعرف يجاوب عنها واللى يجاوب عنها يبقى اكيد حس معنى الصداقة الحقيقية
    واقدم شكرى لكل من يقرأ الموضوع ويحدث نقاش فيه
    avatar
    AhMeD.SaMiR

    :: المدير الـعـام ::


    :: المدير الـعـام ::

    الجنس : ذكر
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الدلو
    عدد المشاركات : 1231
    تاريخ التسجيل : 31/05/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف AhMeD.SaMiR في الإثنين 1 يونيو 2009 - 17:27

    الصداقة يا شيرى هى اللى تعرفنا الصح
    بمعنى انك تتصاحبى على ناس بس محترمين يدلوكى على الطريق الصح مش الغلط
    ده من وجهة نظرى
    الصداقة شئ جميل جدا جدا جدا والله


    ·.¸¸.·¯`··._.·( منتدى ضوء النجوم )`·.¸¸.·¯`··._.·


    avatar
    شيرى

    عضو برونزى


     عضو برونزى

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 186
    تاريخ التسجيل : 30/05/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شيرى في الأربعاء 3 يونيو 2009 - 13:51

    ميرسى احمد كتير على ردك بس فعلا الصداقة مش حاجة سهلة ولا سهل انك تلاقيها بجد وتانى مرة ميرسى ليك اوى
    avatar
    samar_12

    المشرفة العامة


     المشرفة العامة

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الميزان
    عدد المشاركات : 426
    تاريخ التسجيل : 04/07/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف samar_12 في الأربعاء 3 يونيو 2009 - 15:17

    اولا ميرسى على الموضوع يا شيرى موضوع جميل جدا وهام كمان
    الصداقة من وجهى نظرى حاجة جميلة اوى والله
    بعد الدراسة وتخلصى دراسة
    بتيجى يا شيرى يوحشك اصدقائك كلهم
    وكمان والله الاصدقاء ده حاجة جميلة جدا جدا بس الاصدقاء المحترميين
    avatar
    aya

    مشرفة قسم(العلوم الفضائية)


    مشرفة قسم(العلوم الفضائية)

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : زملكاوى
    الميزان
    عدد المشاركات : 318
    تاريخ التسجيل : 17/11/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف aya في الأربعاء 3 يونيو 2009 - 15:41

    لازم لكل انسان فى الدنيا عنده صديق بس لازم يختار الصديق الصحيح
    والصديق المحترم حتى يكون عنده صداقة كويسة
    avatar
    شيرى

    عضو برونزى


     عضو برونزى

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 186
    تاريخ التسجيل : 30/05/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شيرى في الأربعاء 3 يونيو 2009 - 23:19

    يارب يا اية تكون فى صداقة كويسة فى الزمن دة وان فى انسان بجد يتقال عليه حتى صديق وانا بشكرك على ردك ونقاشك وميرسى اوى
    avatar
    فكروني

    نائبة المدير العام


     نائبة المدير العام

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 451
    تاريخ التسجيل : 19/11/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف فكروني في الخميس 4 يونيو 2009 - 19:10

    شيرى كتب: هل هناك صداقة تستاهل التضحية ام لا
    نعم في صداقة تستاهل التضحية حبيبتي بس المهم الواحد يعرف شو وراء هاد الصداقة ومتكونش صداقة مصلحة
    هل هناك صداقة تدفع صاحبها الى التخلى عن صاحبه فى محنتها ام لا
    لا ان كانت صداقة حقيقية لا تسمح له بالتخلي عن صديقه ولو كلفت التمن حياته وهاده هي الصداقة الحقيقية
    هل هناك صداقة تنشر العداوة بين صاحبهما ام لا
    لا ما في صداقة تنشر العداوة الا في الة واحدة ان كانت فيها انانية او صداقة مصلحة
    هلهناك صداقة يجب ان نحافظ عليها وان نتمسك بيها ام لا
    طبعا في صداقة تستحق ان الواحد يضحي من اجلها ويتمسك بيها
    هل هناك صداقة اساسا ام لا
    اكيد في صداقة
    هل هناك حب بين اصدقاء ام لا
    لا اعرف عن اي نوع من الحب تسالين هل حب بين الاصدقاء ام عن تحول الصداقة الى حب بين حبيبين
    هل هناك وراء الصداقة نوعمن المصالح ام لا
    بالنسبة لي لا لان الصداقة شعور جميل اتجاه شخص معين دون اي مصلحة في دالك
    هل الصداقة فى احيان بتقلب غدر او نوع من الغيرة او الخيانة ام لا
    اسمعي اختي على يتوقف على الناس الي انتي مصادقهم فان كان اهلا لها لا عندي ليك حكمة مهمة اوي وهي ليس من الصعب ان تجد صديقا ولكن من الصعب جدا ان تجدي الصديق الدي يستحق التضحية اتمنى ان تكوني فهمتي قصدي جيدا
    كل دى اسألة محدش يعرف يجاوب عنها واللى يجاوب عنها يبقى اكيد حس معنى الصداقة الحقيقية
    واقدم شكرى لكل من يقرأ الموضوع ويحدث نقاش فيه


    كل الاجابات عن اسئلتك دونتها بالون الازرق السماوي اتمنى ان اكون وفيت وقدرت اجاوب عليها ويسلمو على الموضوع المهم جدا لاننا بحاجة الى تقليب اوراق حياتنا ومعرفة ما لنا وما علينا اتجاه الناس الي بنحبوهم ويحبونة
    avatar
    شادي

    عضو متوسط


     عضو متوسط

    الجنس : ذكر
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الميزان
    عدد المشاركات : 28
    تاريخ التسجيل : 03/06/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شادي في الخميس 4 يونيو 2009 - 19:57

    بسم الله الرحمن الرحيم

    موضوع جميل جدا واسمحولي اشارك فيه واسمحولي اضع ردي على الاسئله على طريقتي الخاصه


    الصداقة هي الحبل الذي يربط بين اثنين تعارفا وتوادا على أساس من المحبة والوفاء...

    وكل أنسان في هذا الوجود لا بد ان يكون له صديق يلجأ اليه في وقت ضيقه وصدق المثل الذي يقول ...الصديق وقت الضيق...

    وما احزم الفتاة التي تختار لها صديقة بعد تجربة وخبرة كاملتين ..لان الصديقة الوفية والمخلصة والصديق الوفي المخلص نادرا ان نجده.

    وليس الصديق من الذي يفضي اليك بأسرار الغير لتثق به ولكن الصديق هو الذي اذا حضر رأيت نفسك به واذا غاب كان جزءا منك قد انقطع وصدق الشاعر في قوله:

    واختر صديقك واصطفيه تفاخراً أن القرين الى المقارن ينسب.


    هناك مفاهيم كثيرة للصداقه
    ولكنها في طريق التغير


    فمن هو الصديق الحقيقي وهل يوجد صديق في هذا الزمان ؟؟؟؟
    الصديق الحقيقي : هو الصديق الذي تكون معه , كما تكون وحدك أي هو الإنسان الذي تعتبره بمثابة النفس .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يقبل عذرك و يسامحك إذا أخطأت و يسد مسدك في غيابك .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يظن بك الظن الحسن و إذا أخطأت بحقه يلتمس العذر ويقول في نفسه لعله لم يقصد .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يرعاك في مالك و أهلك و ولدك و عرضك .
    ]الصديق الحقيقي : هو الذي يكون معك في السراء و الضراء و في الفرح و الحزن و في السعةِ و الضيق و في الغنى و الفقر .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يؤثرك على نفسه و يتمنى لك الخير دائما .
    الصديق الحقيقي : هو الذي ينصحك إذا رأى عيبك و يشجعك إذا رأى منك الخيرويعينك على العمل الصالح .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يوسع لك في المجلس و يسبقك بالسلام إذا لقاك و يسعى في حاجتك إذا احتجت أليه .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يدعي لك بظهر الغيب دون أن تطلب منه ذلك .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يحبك بالله و في الله دون مصلحة مادية أو معنوية .
    الصديق الحقيقي: هو الذي يفيدك بعمله و صلاحه و أدبه و أخلاقه .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يرفع شأنك بين الناس و تفتخر بصداقته و لا تخجل من مصاحبته و السير معه .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يفرح إذا احتجت أليه و يسرع لخدمتك دون مقابل .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يتمنى لك ما يتمنى لنفسه .
    تغير مفهوم هذه الكلمة في زماننا و أصبحت هناك صداقة واحدة تسمى صداقة المصالح لا تتخيل كل الناس ملائكة ...
    فتنهار أحلامك ...
    لا تجعل ثقتك بالناس عمياء ...
    لأنك ستبكي ذات يوم على سذاجتك
    تقبلو مروري المتواضع واشكرك فكروني على اجابه الاسئله الشامله
    ربي يعطيكم الف الف عافيه


    A5EEL
    avatar
    فكروني

    نائبة المدير العام


     نائبة المدير العام

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 451
    تاريخ التسجيل : 19/11/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف فكروني في الخميس 4 يونيو 2009 - 20:21

    شادي كتب:
    بسم الله الرحمن الرحيم

    موضوع جميل جدا واسمحولي اشارك فيه واسمحولي اضع ردي على الاسئله على طريقتي الخاصه


    الصداقة هي الحبل الذي يربط بين اثنين تعارفا وتوادا على أساس من المحبة والوفاء...

    وكل أنسان في هذا الوجود لا بد ان يكون له صديق يلجأ اليه في وقت ضيقه وصدق المثل الذي يقول ...الصديق وقت الضيق...

    وما احزم الفتاة التي تختار لها صديقة بعد تجربة وخبرة كاملتين ..لان الصديقة الوفية والمخلصة والصديق الوفي المخلص نادرا ان نجده.

    وليس الصديق من الذي يفضي اليك بأسرار الغير لتثق به ولكن الصديق هو الذي اذا حضر رأيت نفسك به واذا غاب كان جزءا منك قد انقطع وصدق الشاعر في قوله:

    واختر صديقك واصطفيه تفاخراً أن القرين الى المقارن ينسب.


    هناك مفاهيم كثيرة للصداقه
    ولكنها في طريق التغير


    فمن هو الصديق الحقيقي وهل يوجد صديق في هذا الزمان ؟؟؟؟
    الصديق الحقيقي : هو الصديق الذي تكون معه , كما تكون وحدك أي هو الإنسان الذي تعتبره بمثابة النفس .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يقبل عذرك و يسامحك إذا أخطأت و يسد مسدك في غيابك .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يظن بك الظن الحسن و إذا أخطأت بحقه يلتمس العذر ويقول في نفسه لعله لم يقصد .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يرعاك في مالك و أهلك و ولدك و عرضك .
    ]الصديق الحقيقي : هو الذي يكون معك في السراء و الضراء و في الفرح و الحزن و في السعةِ و الضيق و في الغنى و الفقر .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يؤثرك على نفسه و يتمنى لك الخير دائما .
    الصديق الحقيقي : هو الذي ينصحك إذا رأى عيبك و يشجعك إذا رأى منك الخيرويعينك على العمل الصالح .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يوسع لك في المجلس و يسبقك بالسلام إذا لقاك و يسعى في حاجتك إذا احتجت أليه .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يدعي لك بظهر الغيب دون أن تطلب منه ذلك .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يحبك بالله و في الله دون مصلحة مادية أو معنوية .
    الصديق الحقيقي: هو الذي يفيدك بعمله و صلاحه و أدبه و أخلاقه .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يرفع شأنك بين الناس و تفتخر بصداقته و لا تخجل من مصاحبته و السير معه .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يفرح إذا احتجت أليه و يسرع لخدمتك دون مقابل .
    الصديق الحقيقي : هو الذي يتمنى لك ما يتمنى لنفسه .
    تغير مفهوم هذه الكلمة في زماننا و أصبحت هناك صداقة واحدة تسمى صداقة المصالح لا تتخيل كل الناس ملائكة ...
    فتنهار أحلامك ...[ولا تجعل ثقتك بالناس عمياء ...
    لأنك ستبكي ذات يوم على سذاجتك
    تقبلو مروري المتواضع واشكرك فكروني على اجابه الاسئله الشامله
    ربي يعطيكم الف الف عافيه


    A5EEL


    ضاعت مني الكلمات

    ❤ برافووووووووووووووووووووووو
    avatar
    شادي

    عضو متوسط


     عضو متوسط

    الجنس : ذكر
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الميزان
    عدد المشاركات : 28
    تاريخ التسجيل : 03/06/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شادي في الخميس 4 يونيو 2009 - 20:25

    بصراحه بعد ردك انا يلي ضاعت مني الكلمات
    avatar
    AhMeD.SaMiR

    :: المدير الـعـام ::


    :: المدير الـعـام ::

    الجنس : ذكر
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الدلو
    عدد المشاركات : 1231
    تاريخ التسجيل : 31/05/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف AhMeD.SaMiR في الجمعة 5 يونيو 2009 - 15:27

    وده احلى اغنية لاجمل صداقة ويارب تعجبكم


    ·.¸¸.·¯`··._.·( منتدى ضوء النجوم )`·.¸¸.·¯`··._.·


    avatar
    ملك الدلوعة

    مشرفة قسم(الامومة والطفولة)


    مشرفة قسم(الامومة والطفولة)

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الجوزاء
    عدد المشاركات : 417
    تاريخ التسجيل : 25/11/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف ملك الدلوعة في الجمعة 5 يونيو 2009 - 15:36

    انا بعد ماسمعت الردود بتاعكم انا مش عارفة اقول ايه
    انتو قولتو كل اللى انا كنت عايزة اقوله
    يلا مش مهم
    ميرسى للاعضاء انهم قالوا اننى كنت اللى عايزة اقوله
    وميرسى لى شيرى انها عملت موضوع مهم وكلنا اتناقشنا فيه
    وميرسى ياحمد على الاغنية بجد اغنية حلوة وخاصة للموضوع
    ميرسى ليكم
    ;)
    avatar
    شادي

    عضو متوسط


     عضو متوسط

    الجنس : ذكر
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الميزان
    عدد المشاركات : 28
    تاريخ التسجيل : 03/06/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شادي في السبت 6 يونيو 2009 - 12:08

    سلمت يمناك ابو حميد

    على الاغنيه مرسي من هون لحدك

    من فلسطين لحد عيونك بمصر

    شادي
    avatar
    AhMeD.SaMiR

    :: المدير الـعـام ::


    :: المدير الـعـام ::

    الجنس : ذكر
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الدلو
    عدد المشاركات : 1231
    تاريخ التسجيل : 31/05/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف AhMeD.SaMiR في السبت 6 يونيو 2009 - 16:00

    عفوا يا شادى
    انا والله سعيد بوجودك فى المنتدى
    واى خدعة على الاغنية


    ·.¸¸.·¯`··._.·( منتدى ضوء النجوم )`·.¸¸.·¯`··._.·


    avatar
    شادي

    عضو متوسط


     عضو متوسط

    الجنس : ذكر
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الميزان
    عدد المشاركات : 28
    تاريخ التسجيل : 03/06/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شادي في الأحد 7 يونيو 2009 - 16:40

    تسلم دمت بود

    انا اللي الي الشرف

    اكون يوزر بصرح ضوء القمر

    ادامه الله مناره لرواده

    يعطيك العافيه
    avatar
    AhMeD.SaMiR

    :: المدير الـعـام ::


    :: المدير الـعـام ::

    الجنس : ذكر
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الدلو
    عدد المشاركات : 1231
    تاريخ التسجيل : 31/05/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف AhMeD.SaMiR في الإثنين 8 يونيو 2009 - 15:12

    والله يا شادى انت منور وكل الاعضاء منوريين
    وكمان انا بشكر وبقول لى شيرى ميرسى عشان كتبت موضوع كلنا اتناقشنا فيه


    ·.¸¸.·¯`··._.·( منتدى ضوء النجوم )`·.¸¸.·¯`··._.·


    avatar
    شيرى

    عضو برونزى


     عضو برونزى

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 186
    تاريخ التسجيل : 30/05/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شيرى في الإثنين 8 يونيو 2009 - 15:28

    ميرسى يا احمد على الاغنية الجميلى اللى خاصة بالموضوع وانا بشكرك كتير انك عملت منتدى هايل زى دة بجد انا سعيدة بمرورك والاغنية اللى قدمتها بجد منتدى هايل هو وكل الاعضاء اللى مشتركين فيه وهيشتركوا
    avatar
    شيرى

    عضو برونزى


     عضو برونزى

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 186
    تاريخ التسجيل : 30/05/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شيرى في الإثنين 8 يونيو 2009 - 15:30

    بجد انا بشكرك يا ملك الدلوعة وانا اللى ميرسى ليك كتير علشان انك ساهمت فىمناقشة الموضوع وكمان الموضوع عجبك وبجد ميرسى ليك جدا
    avatar
    شيرى

    عضو برونزى


     عضو برونزى

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 186
    تاريخ التسجيل : 30/05/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شيرى في الإثنين 8 يونيو 2009 - 15:31

    ميرسى فكرونى على ردك على الموضوع والاجوبة اللى بجد بتاخد العقل والمقنعة كمان انك بتشكرلك جدا علشان الموضوع عجبك وساهمت فيه وميرسى ليك اووووووووووى
    avatar
    شيرى

    عضو برونزى


     عضو برونزى

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 186
    تاريخ التسجيل : 30/05/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شيرى في الإثنين 8 يونيو 2009 - 15:34

    ميرسى شادى على ردك على الموضوع ومساهمتك معنا فى الموضوع وان الموضوع عجبك وبئذن الله يعجب ناس كتير وميرسى كتير على ردك على الموضوع
    avatar
    شيرى

    عضو برونزى


     عضو برونزى

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 186
    تاريخ التسجيل : 30/05/2009

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف شيرى في الإثنين 8 يونيو 2009 - 15:37

    وميرسى سمر على ردك على الموضوع والله يوفقك فى مواضيعك وانا سعيدة جدا غير ان الموضوع عجبكم ان انتم حصلنقاش بينكم حول الموضوعدةوهو موضوع الصداقة طبعا اللى اصبحت ازمة بس انا بشكر كل الاعضاء اللى ردوا على الموضوع وعلى رأسهم المدير العام طبعا احمد ميرسى ليكم اوى والله معاكم ويوفقكم
    avatar
    AhMeD.SaMiR

    :: المدير الـعـام ::


    :: المدير الـعـام ::

    الجنس : ذكر
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    الدلو
    عدد المشاركات : 1231
    تاريخ التسجيل : 31/05/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف AhMeD.SaMiR في الإثنين 8 يونيو 2009 - 15:44

    شيرى كتب:ميرسى يا احمد على الاغنية الجميلى اللى خاصة بالموضوع وانا بشكرك كتير انك عملت منتدى هايل زى دة بجد انا سعيدة بمرورك والاغنية اللى قدمتها بجد منتدى هايل هو وكل الاعضاء اللى مشتركين فيه وهيشتركوا
    ميرسى يا شيرى على شكرك ليا عشان الاغنية
    وده اغنية بسيطة ويارب تكون عجبتكم


    ·.¸¸.·¯`··._.·( منتدى ضوء النجوم )`·.¸¸.·¯`··._.·


    avatar
    فكروني

    نائبة المدير العام


     نائبة المدير العام

    الجنس : انثى
    الدولة :
    النادى المفضل : اهلاوى
    العذراء
    عدد المشاركات : 451
    تاريخ التسجيل : 19/11/2008

    رد: هل هناك صداقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف فكروني في الثلاثاء 9 يونيو 2009 - 21:12

    شيرى كتب:ميرسى فكرونى على ردك على الموضوع والاجوبة اللى بجد بتاخد العقل والمقنعة كمان انك بتشكرلك جدا علشان الموضوع عجبك وساهمت فيه وميرسى ليك اووووووووووى

    العفو حبيبتي الشكر الاول والاخير ليك انتي
    لانك فتحتي لنا مجال بموضوع قيم
    وحديت الساعة اننا نكون مجتمعين فيه
    وكل واحد فينا يعبر على ما بداخل
    اتجاه هذه الصففة الحميدة لاناس
    نحبهم من كل قلوبنا الا وهم الاصدقاء
    مرسييييييي مرة تانية

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 20 أبريل 2018 - 22:13